سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسته تولیدی نرم افزار سپیدار

بسته تولیدی نرم افزار سپیدار ؛ نرم افزاری حسابداری یکپارچه و مخصوص شرکت های تولیدی است. این بسته شامل 7 سیستم حسابداری، تولید، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، تامین کنندگان و انبار، حقوق و دستمزد و دارایی ثابت بوده و مناسب صنایع بسته بندی و مونتاژ است.

در بسته تولیدی نرم افزار سپیدار که در شرکت پدسا ارائه می شود؛ به سادگی می توانید بهای تمام شده مواد اولیه را محاسبه نمایید. اطلاع از بهای تمام شده محصول به شما در جهت جلوگیری از اتلاف انرژی کمک می کند. می توانید با برآورد دقیق هزینه های تولید، قیمت گزاری بهینه برای محصولات داشته باشید.

در نرم افزار سپیدار به صورت عمومی سیستم های زیر قابل استفاده است :

  • حسابداری
  • دریافت و پرداخت
  • تامین کنندگان و انبار
  • مستریان و فروش
  • سفارش کار

منظور از تولید، لزوما داشتن یک کارخانه یا چندین سوله بزرگ و ماشین آلات سنگین نیست. یک فروشگاه یا بیزینس کوچک نیز به عنوان تولید کننده به شمار می آید. زمانی که شما دو یا چند کالا را به یک یا چند کالای دیگر تبدیل نمایید و کالای دیگری را تولید کنید، در حوزه کسب و کارهای تولیدی قرار می گیرید.

اگر کسب و کار کوچک و ساده با گردش مالی پایینی دارید میتوانید از نسخه نرم افزار دشت استفاده کنید. سریعترین، کم هزینه ترین و ساده ترین روش، برای تست و بررسی امکانات نرم افزار حسابداری سپیدار دموی رایگان است. دموی نرم افزار سپیدار به شما کمک میکند در کوتاهترین زمان، امکانات نرم افزار را مشاهده و با آن کار نمایید. در صورت رضایت از نرم افزار، امکانات و کاربردهای آن می توانید مناسب ترین نسخه را خریداری نمایید.

 

  بسته تولیدی نرم افزار سپیدار

دلایل انتخاب نرم افزار حسابداری تولیدی سپیدار سیستم

  • افزایش کنترل داخلی؛ کنترل خروج مواد اولیه از انبار و ورود محصولات به انبار محصول
  • اطلاع از موجودی انبار مواد اولیه برای برنامه‌ریزی دقیق خرید مواد اولیه جهت تولید
  • محاسبه آسان بهای تمام شده محصولات تولید شده
  • ثبت سربار و دستمزد برآوری هر سفارش تولید و محاسبه هزینه های مواد اولیه
  • صدور پیش فاکتور و فکتور فروش با در نظر گرفتن موجودی کالا
  • پیش بینی تولید
  • کاهش اتلاف مواد اولیه با آگاهی از انحراف مصرف مواد و محل ضایع شدن تولیدات
  • مدیریت موجودی انبار، انبار گردانی، شناسایی کسری و اضافات انبار، تعیین حداکثر و حداقل موجودی برای هر کالا
  • صدور فاکتور خرید با تسهیم هزینه حمل
  • ثبت پرداخت ها به صورت چک، حواله، نقد و با کارتخوان

در هریک از بخش های نرم افزار سپیدار، گزارشات کنترلی با عنوان مرور حسابها وجود دارد که با استفاده از آن می توانید علاوه بر گزارشات اولیه موجودی نقد و بانک، میزان فروش و موجودی کالا، از گزارشات دقیق مربوط به عملکرد هریک از واحدهای کسب و کارتان بهره مند شوید. کلیه این اطلاعات را نیز می توانید به صورت نمودارهای جزئی و دقیق  مشاهده نمایید. از سویی دیگر به منظور کاهش اتلاف مواد اولیه و افزایش کنترل داخلی می توانید به آسانی از میزان انحراف مصرف مواد اولیه و ضایعات تولید، شناسایی کسری و اضافات موجودی و کنترل انبار گزارش تهیه نمایید.

برای آنکه به شکل واقعی با خصوصیات نرم افزارهای حسابداری سپیدار آشنا شوید می توانید به این قسمت مراجعه نمایید. کارشناسان پدسا از مطالعه فرم شما، در اولین فرصت با شما تماس گرفته و شرایط دموی نرم افزار را برایتان فراهم می کنند.


]بسته پیمانکاری سپیدار
بسته نرم افزاری

آشنایی با بخشی از امکانات دیگر بسته تولیدی نرم افزار سپیدار

در بنگاه های تولیدی، مراحل مختلفی وجود دارد. این مراحل شامل تبدیل یک ماده اولیه به ماده دیگر و در نهایت تبدیل به کالای نهایی و ساخته شده است. شما می توانید به سادگی تمامی این مراحل را در نرم افزار سپیدار ثبت و گزارش گیری کنید. یکی از موضوعات مهم برای مدیران شرکتها، تعریف استاندارد برای تولید محصولات و کنترل انحراف تولید واقعی است. همانگونه که می دانید هر گونه انحراف از استانداردها، بر روی کیفیت محصول تاثیرگزار و از نظر مالی زیان آور است. در نرم افزار سپیدار، انحرافات هر یک از تولیدات، قابل گزارش گیری است.

امیدواریم مطالب بالا در تصمیم گیری شما عزیزان جهت خرید بسته تولیدی نرم افزار سپیدار موثر واقع شده باشد. کلیه بازدید کنندگان گرامی می توانند، سوالات، پیشنهادات و تجربیات خود را در پایین همین مطلب با ما به اشتراک بگذارند.

کارشناسان پدسا بی صبرانه منتظز تماس های شما عزیزان در جهت مشاوره خرید نرم افزار حسابداری هستند.

 منبع: بسته تولیدی نرم افزار سپیدار